مسئولان باید با وحدت و همدلی برای خدمت به مردم تلاش کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 151
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
مسئولان باید با وحدت و همدلی برای خدمت به مردم تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم گفت: مسئولان باید با وحدت و همدلی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان باید با وحدت و همدلی برای خدمت به مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: شهدا با فداکاری تمام به دفاع از کشور پرداخته و از تجاوز دشمن به کشور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان جنگ از متواضع‌ترین افراد بودند، افزود: این افراد بدون ادعا به دفاع از کشور پرداختند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وظایف نمایندگان منتخب مردم افزود: باید با دقت به امور مردم رسیدگی شده و خدمات لازم به مردم ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در استان در بخش های مختلف افزود: از بدو تاسیس نظام جمهوری اسلامی اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته است، ولی شاید آنگونه که ما تصور می‌کنیم نسبت به استان‌های دیگر نظر مردم چیزی که ما فکر می‌کنیم، نباشد.

علیمردانی تصریح کرد: نباید در مورد اقداماتی که انجام شده زیاد به خود ببالیم.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان افزود: مسئولان باید با همکاری اقدامات لازم را در خدمت به مردمی که زحمت بسیاری برای بقای نظام کشیده‌اند، انجام دهند.

همچنین در ادامه این جلسه نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت و مجلس در کنار هم قرار گرفته و با هم فکری اقدامات لازم را در زمینه پیشرفت نظام انجام دهند.

محمد رضا خان‌محمدی با اشاره به نگاه عدالت محوری در انجام اقدامات و ارائه خدمات به مردم افزود: مسئولان باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مجلس ایران یک مجلس ولایی است، اضافه کرد: همکاری متقابل دولت و مجلس سبب ارائه خدمات بهتر به مردم می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: مسئولان باید با وحدت و همدلی برای خدمت به مردم تلاش کنند ,



مطالب مرتبط با این پست
.